بزرگترین مرجع موسیقی بلوچ

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مجید خراطها بنام شاید ترانه : مجید خراطها ، آهنگ و تنظیم : حمید احدی مجید خراطها ازدوستداران خود خواست که پس از شنیدن قطعه جدیدش که شاید نام دارد،به سبک کاوراصلی

عنوان تبلیغ
عنوان تبلیغ
عنوان آگهی

ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
آموزش دانلود آهنگها و فیلم ها از سرور مدیافایر 0 446 admin
روش دانلود کردن فیلم در یوتیوب با نرم افزار دانلود منیجر 0 358 admin
دانلود ویندوز7 برای سیستم های قدیمی 1 548 admin
آموزش کرک IDM اینترنت دانلود منیجر ویندوز (100% موفقیت آمیز) 0 771 admin
***آهنگهای متفرقه***حتما ببینید 3 2276 admin
تصویری جالب از الناز شاکردوست 1 2176 piskesvat
دیدن این فیلم ها به افرادی که بیماری قلبی دارند و یا افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود.. 1 2364 piskesvat
###تایپک آهنگ درخواستی### 1 1392 admin
عکسی از دکتر سعید خراطها/وحید خراطها و مجید خراطها 1 1892 mohsenyeganeh
معجزه 0 1251 admin

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مجید خراطها بنام شاید

  • 15:03
  • 511  بازدید

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مجید خراطها بنام شاید

ترانه : مجید خراطها ، آهنگ و تنظیم : حمید احدی

مجید خراطها ازدوستداران خود خواست که پس از شنیدن قطعه جدیدش که شاید نام دارد،به سبک کاوراصلی این کار، با چشم هایی بسته عکس سلفی بگیرند و برایش ارسال نمایند.
آدرس اینستاگرام : majidkharathaoriginal  دایرکت یا تگ کنید

 

متن آهنگ جدید مجید خراطها بنام شاید :

چشماتو وا کن، من رو به روتم
هنوزم کل دنیا رو نمی‌دم با تار موتم
حالا که چشمتو بستی به اشکای من عادت کن
یا چشم وا کن دلم خوش شه خودت حالا قضاوت کن
شاید چشماتو وا کردی و دیدی
دروغ بود هرچی که از من شنیدی
کجایی که با این چشمای خیسم
ببینی پشت عکسات می‌نویسم
شاید از بودن من خسته بودی
که تو این عکس چشاتو بسته بودی
تو این عکسم چه بد افتاده بودم
از اونرور از چشات افتاده بودم

 
 
مطالب مرتبط:
لایک : 0
کد امنیتی رفرش